הגנים העירוניים – Municipal Gardens של לרנקה

הגנים העירוניים – Municipal Gardens של לרנקה

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים

הגנים העירוניים (Δημοτικό Πάρκο Οδησσού) הם השטחים הירוקים החשובים ביותר בלרנקה. הם הוקמו בשנת 1878 על ידי הבריטים והם נקראו על שם המלך ג'ורג' החמישי.

הגנים העירוניים – Municipal Gardens של לרנקה הם מרחב ציבורי עשיר בהיסטוריה ויופי טבעי. זהו גם מרחב שבו אנשים יכולים ליהנות מהטבע, להירגע ולהתאמן.

הגנים העירוניים של לרנקה הוא גן ציבורי שנבנה בסוף המאה ה-17. הוא ממוקם בלרנקה, קפריסין ומשתרע על שטח של כ-2 דונם. הגנים רשומים כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

הגנים העירוניים של לרנקה מפורסמים בזכות הפרחים היפים והעצים הפורחים לאורך כל השנה. גן זה קיים מאז סוף המאה ה-17 ועדיין הוא אחד המקומות המתויירים ביותר בלרנקה כיום.

הגנים העירוניים הם מקום יפהפה לבקר בו וליהנות ממנו. הם קיימים מאז תחילת המאה ה-19, כאשר הם נוצרו על ידי הבריטים.

הגנים העירוניים של לרנקה הם שטח ציבורי פתוח בלרנקה, קפריסין. הוא הוקם בשנת 1906 מתוך כוונה לספק נווה מדבר ירוק למבקרים ולמקומיים כאחד.

הגנים ממוקמים בקצה רחוב Kornogiannis ליד קמפוס אוניברסיטת קפריסין סיטי, ליד אזור הקניות הראשי של לרנקה והכיכר הציבורית – Plateia Eleftherias

מה צריך לדעת על הגנים העירוניים של לרנקה

הגנים העירוניים של לרנקה הם חלק חשוב מהזהות של העיר. הם אטרקציה תיירותית מרכזית ומקום בו אנשים יכולים להירגע וליהנות מהחוץ.

הגנים העירוניים של לרנקה ממוקמים במרכז העיר לרנקה, קפריסין. הוא הוקם בשנת 1855, על קרקע שנתרם על ידי הסולטן העות'מאני עבדול-מג'יד הראשון להנצחת ניצחונו על רוסיה בשנת 1853. הגנים תוכננו על ידי אדריכל הנוף האיטלקי ג'יאני בגליוני ועליו הוענק לו מדליית הזהב על עבודתו.

הגנים הם ביתם של מינים רבים ושונים של צמחים ופרחים, חלקם נדירים ואחרים נפוצים בקפריסין אך לא נמצאים במקומות אחרים באירופה או באסיה. יש גם מגוון גדול של עצים כולל זית, ברוש, אורן, אלון ערמונים

הגנים העירוניים של לרנקה הם מקום יפה לביקור ולחקור. הם יעד תיירותי פופולרי והעיר עבדה קשה כדי לשמור עליהם במצב טוב.

הגנים העירוניים של לרנקה נבנו בשנת 1887 על ידי הבריטים והם היו הגנים הציבוריים הראשונים בקפריסין. הגנים נבנו במקור כמגרש אימונים צבאי אך הם הוסבו לגן ציבורי לאחר שהופסק השימוש הצבאי בהם.

הגנים הם שילוב של סגנונות אדריכליים שונים – גותי, בארוק, רנסנס, ניאו-קלאסי וביזנטי – שכולם תורמים ליופיים שלהם.

לרנקה היא עיר חוף בקפריסין, הידועה בגנים היפים שלה. הגנים העירוניים ממוקמים בצד הדרומי של העיר. גנים אלה קיימים מאז סוף המאה ה-16, והם שוחזרו בשנת 2007 לאחר שהוזנחו במשך עשרות שנים.

מספר מדינות באירופה חוות עלייה משמעותית בגינון עירוני בשנים האחרונות, כאשר בערים כמו אמסטרדם וברצלונה יש עלייה במספר הגנים העירוניים.

הגן העירוני הוא חלק חשוב מההיסטוריה והתרבות של לרנקה והוא שוחזר לאחרונה לתפארתו על ידי עיריית לרנקה.

לחזור למשהו ספציפי?

מידע נוסף שאולי יעניין אותך
קניות לרנקה

שופינג בלרנקה

שופינג בלרנקה – מרכזי קניות, קניון, חנויות מומלצות, רחובות לשופינג עיר הנמל הקפריסאית לרנקה היא יעד מושלם לחופשה חלומית. עם מגוון אדיר של אטרקציות לרנקה

להמשך קריאה »
larnaca airport

שדה תעופה לרנקה

נמל התעופה של לרנקה הוא שדה התעופה הראשי בקפריסין. ממוקם בלרנקה, שהיא עיר בחוף הדרומי של קפריסין. לשדה התעופה יש שני טרמינלים והוא יכול להתמודד

להמשך קריאה »
תחבורה ציבורית לרנקה

התניידות בלרנקה

התניידות בלרנקה – תחבורה ציבורית, מוניות, הסבר איך להתנייד ממקום למקום, כמה עולה, אופציות וכו' לרנקה היא מוקד תיירות פופולרי הרבה בזכות בגלל מיקומה הגיאוגרפי

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן