שדה תעופה לרנקה

שדה תעופה לרנקה

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים

נמל התעופה של לרנקה הוא שדה התעופה הראשי בקפריסין. ממוקם בלרנקה, שהיא עיר בחוף הדרומי של קפריסין. לשדה התעופה יש שני טרמינלים והוא יכול להתמודד עם עד 15 מיליון נוסעים בשנה. שדה התעופה נפתח בשנת 1968 וזה היה נמל התעופה הבינלאומי הראשון שנבנה על ידי מדינה ערבית. הוא ממוקם כ-7 קילומטרים דרומית ללרנקה בחצי האי אקרוטירי.

נמל התעופה של לרנקה מטפל בעיקר בטיסות פנים, עם טיסות בינלאומיות מדי פעם ליעדים כמו לונדון, פריז ורומא. חברות התעופה שפועלות מחוץ לרנקה הן Ryanair ו- easyJet.

נמל התעופה של לרנקה הוא שדה התעופה העיקרי של קפריסין. הוא ממוקם בפרבר לרנקה של ניקוסיה, ליד העיירה לפקוניקו.

שדה התעופה פועל מאז 1937 והוא נבנה במקור על ידי הבריטים במהלך מלחמת העולם השנייה. ב-1946, לאחר שחרורה מכיבוש הציר, קיבלה ממשלת קפריסין את השליטה על פעולותיה. הוא שופץ בשנת 2016 כדי להכיל יותר נוסעים ולהפוך אותו לנגיש יותר עבור אנשים עם מוגבלות.

נמל התעופה הבינלאומי של לרנקה הוא שדה התעופה העמוס ביותר בקפריסין עם למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים בשנה.. הוא ממוקם על החוף הדרומי של קפריסין, 13 ק"מ דרומית לעיר לרנקה ו-20 ק"מ צפונית ללימסול.

הוא נבנה בשנות ה-50 כדי להחליף את נמל התעופה הבינלאומי ניקוסיה שנסגר עקב הפלישה הטורקית ב-1974.

על מנת להגיע למלון משדה התעופה, ניתן לקחת מונית, שאטל, הסעה פרטית או להשתמש בתחבורה אחרת – אוטובוס, רכבת או השכרת רכב.

לחזור למשהו ספציפי?

מידע נוסף שאולי יעניין אותך
קניות לרנקה

שופינג בלרנקה

שופינג בלרנקה – מרכזי קניות, קניון, חנויות מומלצות, רחובות לשופינג עיר הנמל הקפריסאית לרנקה היא יעד מושלם לחופשה חלומית. עם מגוון אדיר של אטרקציות לרנקה

להמשך קריאה »
תחבורה ציבורית לרנקה

התניידות בלרנקה

התניידות בלרנקה – תחבורה ציבורית, מוניות, הסבר איך להתנייד ממקום למקום, כמה עולה, אופציות וכו' לרנקה היא מוקד תיירות פופולרי הרבה בזכות בגלל מיקומה הגיאוגרפי

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן